I. Zasady wynajmu
1. Rezerwacja pobytu możliwa jest poprzez telefoniczny lub mailowy kontakt z właścicielami Krainy Jodu,
2. Po uzgodnieniu terminu pobytu należy przelać tytułem zadatku 30% kwoty całkowitej w terminie 3 dni roboczych od daty telefonicznej i/lub
mailowej rezerwacji.
3. Końcowa płatność za pobyt opłacana jest przelewem zaksięgowanym najpóźniej w dniu przyjazdu i nie podlega zwrotowi nawet w przypadku
skrócenia pobytu.
Płatność gotówką lub BLIKiem na telefon jest możliwa w uzgodnieniu z właścicielami obiektu,
4. Jedynym kontem do dokonywania wpłat zadatków oraz opłat za pobyt jest rachunek w Santander Bank Polska S.A.
o numerze: 57 1090 1102 0000 0001 4804 9595
5. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15.00 w dniu przyjazdu i trwa do godziny 10.00 w dniu wyjazdu. Zmiana godzin doby hotelowej
możliwa jest wyłącznie po uzgodnieniu z właścicielami Krainy Jodu.
6. Każda osoba przyjeżdżająca do Krainy Jodu zostaje zgłoszona w Urzędzie Gminy Władysławowo i od każdej pobierana jest gminna opłata
klimatyczna. W roku 2024 wysokość opłaty klimatycznej wynosi 3,00zł od osoby za każdą dobę pobytu.
7. Przekazanie i oddanie domków następuje w obecności właścicieli Krainy Jodu lub ich reprezentanta.
Właściciele obiektu mają prawo przekazać klucze w inny, skuteczny sposób.
8. Ilość osób zakwaterowanych w domkach nie może przekraczać ilości łóżek znajdujących się w danym domku.
Domek 1 - max. 6 osób, Domek 2 - max. 5 osób.
II. Zasady korzystania z obiektu
1. Goście korzystający z wypoczynku w Krainie Jodu zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów
BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do próśb właścicieli lub ich reprezentanta.
2. Wszelkie usterki zauważone w trakcie użytkowania domku należy zgłaszać na bieżąco właścicielom lub ich reprezentantowi.
3. Goście wynajmujący domki ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia powstałe
w trakcie ich pobytu.
4. W przypadku wystąpienia szkody goście mają obowiązek niezwłocznie zgłosić ten fakt właścicielom obiektu i rozliczyć szkodę w sposób
wskazany przez właścicieli Krainy Jodu.
5. Obiekt Kraina Jodu nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w domkach oraz na terenie obiektu (w tym na tarasie, placu zabaw)
przedmioty wartościowe i pieniądze.
6. Cisza nocna obowiązuje w godzinach od 22:00 do 7:00 rano.
7. Na terenie obiektu zabronione jest:
a. zakłócanie spokoju i wypoczynku innym, w tym odtwarzanie głośnej muzyki,
b. palenie ognisk,
c. nieprzyzwoite, wulgarne zachowania,
d. nadużywanie alkoholu,
e. zaśmiecania i zabrudzanie obiektu,
f. nieszanowanie cudzego mienia,
g. przebywanie dużych zwierząt (dopuszcza się pobyt małych zwięrząt za uprzednią zgodą włąścicieli)
h. przebywanie osób postronnych nie będących zgłoszonymi gośćmi Krainy Jodu
8. Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia Krainy Jodu bez zwrotu kosztów.
9. Właściciele Krainy Jodu nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za pojazdy oraz znajdujące się w nich mienie bez względu na miejsce
ich parkowania.
10. W przypadku zagubienia klucza do domku, gość zobowiązany jest do niezwłocznego zgłoszenia tego właścicielom Krainy Jodu w celu
dorobienia klucza lub wymiany zamka i uiszczenia związanej z tym opłaty.
11. Pobyt dzieci i młodzieży do lat 18 w obiekcie Kraina Jodu dozwolony jest wyłącznie pod opieką osób dorosłych.
12. Osoba rozpalająca grilla zobowiązana jest również do zagaszenia go i nadzorowania podczas palenia.
13. Zadatek wpłacony na poczet rezerwacji przepada w momencie odwołania rezerwacji przez Wczasowicza.
14. Zabrania się podłączania w domkach jakichkolwiek urządzeń grzewczych bez zgody właścicieli obiektu.
15. Zabrania się mycia samochodów oraz pojazdów mechanicznych na terenie obiektu Kraina Jodu.
16. Obowiązuje zakaz parkowania samochodów w sposób utrudniający wjazd, wyjazd i swobodne poruszanie się innym użytkownikom obiektu.
17. Parkowanie na zewnątrz jest możliwe równolegle do ogrodzenia z pominięciem miejsc przed furtką oraz bramą wjazdową,
18. Wewnątrz domków obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów, fajek, e-papierosów i innych !
III. Odpady
1. Goście obiektu zobowiązania się do segregowania śmieci i wrzucania ich do oznaczonych i opisanych pojemników na terenie obiektu,
znajdujących się przy bramie wjazdowej.
2. Odpady segregujemy w 4 kategoriach:
a. odpady zmieszane (czarna naklejka z opisem na pojemniku) - odpady inne niż opisane poniżej oraz BIO
b. odpady ze szkła (zielona naklejka z opisem na pojemniku)
c. odpady papierowe (niebieska naklejka z opisem na pojemniku)
d. odpady z tworzyw sztucznych i metalowe (żółta naklejka z opisem na pojemniku) - plastikowe butelki, puszki, kartony po mleku i sokach,
zakrętki, folie, siatki reklamowe
3. W przypadku problemów z identyfikacją danych odpadów goście zobowiązani są skontaktować się uprzednio z właścicielami obiektu.
IV. Plac zabaw
1. Plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci w wieku od 2 do 8, a trampolina dla dzieci do 15 lat.
2. Dzieci korzystające z placu zabaw muszą znajdować się pod opieką osób dorosłych, które są za nie w pełni odpowiedzialne.
Korzystanie z trampoliny odbywa się wyłącznie na odpowiedzialność rodziców.
3. Zabronione jest wpuszczanie zwierząt na trampolinę.
4. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice lub opiekunowie.
V. Postanowienia końcowe
1. Dokonanie rezerwacji i wpłaty zadatku jest jednoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu.
2. W przypadku odwołania rezerwacji zadatek nie podlega zwrotowi.
Życzymy udanego wypoczynku !
REGULAMIN OBIEKTU